2012. november 3., szombat

Mondások

Marci és Matyi bújócskáznak. Először Marci bújik el. Matyi hosszasan keresi:
-"Maaaarci! Szerinted hol vagy?"

Később pedig Matyi bújik el - persze ugyanoda, ahol korábban Marci rejtőzködött. De megtévesztésképpen kiszól Marcinak:
-"Nem itt vagyok!"

Az asztalra két kis tálkát raktam: az egyikbe mazsolát, a másikba aszalt szilvát tettem. Matyi - a kis haspók - rögtön magához ragadta az aszalt szilvásat ezzel a felkiáltással:
-"Én nagyon szeretem a naaagy mazsolákat!"


Matyi: -"Tudtad, hogy a hüllő nagyon veszélyes?"
Marci: -"Miért?"
Matyi: -"Mert kicsavarja a lábunkat."
Marci: -"Milyen hüllő?"
Matyi: -"Hát a bicikli-hüllő!"

Matyi mostanában nem cicózik azzal, hogy kikeresse a fiókból a zoknik párját. Azt a kettőt veszi fel, ami éppen a kezébe akad:

:)

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails